Tech
A Fidesz-győztes Koncz Zsófia csak Facebook-reklámra több mint 5 milliót költött
A jelölt pedig nyilván nem csak a közösségi oldalon népszerűsítette magát, ott vannak a plakátok, szórólapok is.
A jelölt pedig nyilván nem csak a közösségi oldalon népszerűsítette magát, ott vannak a plakátok, szórólapok is.
A fizetett cikkek tartalmát is egyeztette a minisztériummal a PestiSrácok.hu - tudta meg az Átlátszó. Január végén számolt be arról az RTL Híradó, hogy oknyomozó cikkek készítésére kérte fel a Földművelésügyi Minisztérium a kormányközeli portált, a sorozatban a szocialista kormányok "földrablásait" igyekeztek bemutatni, a szerkesztőség viszont cáfolta, hogy szándékosan ez lett volna a koncepció.
Az olasz üzleti élet vezetői egyre gyakrabban bírálják a hazai politikai elitet, és a gazdasági válság elégtelen kezeléséért Silvio Berlusconi kormányát.